Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Πώς να σώσω το κινητό μου που έπεσε στο νερό

0



Κι όμως... Όσο και να το προσέχουμε, όσο κι αν η τελευταία θήκη που αγοράσαμε το καλύπτει από όλες τις πλευρές, όσο κι αν αποφεύγουμε να το χρησιμοποιούμε με βρεγμένα χέρια ... υπάρχουν φορές που το κακό θα γίνει, και θα ... παραγίνει!

"Το τηλέφωνό μου έπεσε στον νεροχύτη!"

''Το τηλέφωνό μου έπεσε στον κουβά με το νερό που έπλενα το αυτοκίνητο!"

"Ξέχασα το τηλέφωνο στην τσέπη της ζακέτας που πλύθηκε στο πλυντήριο!"

"Έχυσα το ποτήρι με το νερό στο τηλέφωνο!"

"Το τηλέφωνό μου έπεσε ... στην τουαλέτα!" (ναι, μπορεί να συμβεί και αυτό!)


Ασφαλώς, η πρώτη αντίδραση είναι να το αρπάξουμε από το νερό! Και ακολούθως, το πιο πιθανό, με τρόμο να διαπιστώσουμε ότι το τηλέφωνό μας έσβησε. Δεν δείχνει τίποτε!

Τι κάνουμε, λοιπόν, σε τέτοια περίπτωση;

Σίγουρα το να μπει νερό στο εσωτερικό ενός κινητού τηλεφώνου, είναι μια από τις βασικότερες αιτίες καταστροφής του. Παρόλ' αυτά, υπάρχουν μερικά βήματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε, και να το σώσουμε μέσα σε λίγες μέρες! Μου έτυχε, τα ακολούθησα, και το τηλέφωνό μου δουλεύει μια χαρά, τέσσερα χρόνια μετά το ... κρύο ντους που του έκανα!

Οι οδηγίες:

1. Αν το τηλέφωνο έσβησε, δεν επιχειρούμε να το ανάψουμε. Το αφήνουμε έτσι, σβηστό. Αν δεν έσβησε ΔΕΝ πατούμε κανένα κουμπί, και ΔΕΝ δοκιμάζουμε να ελέγξουμε αν δουλεύει! Το μόνο που θα πρέπει να κάνουμε, είναι να το σβήσουμε.

2. Βγάζουμε την μπαταρία, τη SIM κάρτα και, αν έχουμε, την SD κάρτα.

3. Χωρίς να βάλουμε πίσω το καπάκι της μπαταρίας, χρησιμοποιούμε συμπιεσμένο αέρα, απ' αυτόν που χρησιμοποιούμε για να καθαρίζουμε το πληκτρολόγιο, και προσπαθούμε να απομακρύνουμε την υγρασία από το τηλέφωνο. Ο στεγνωτήρας μαλλιών δεν μπορεί να βοηθήσει, αφού θα μετακινήσει την υγρασία εδώ κι εκεί, και θα κάνει μεγαλύτερη ζημιά από αυτήν που πιθανό να έγινε. Γι αυτό είναι καλό, να έχουμε στο σπίτι ένα τέτοιο κουτί συμπιεσμένου αέρα, για μια κακή στιγμή. Σε περίπτωση που δεν έχουμε, η ηλεκτρική σκούπα θα έχει καλύτερο αποτέλεσμα από τον στεγνωτήρα των μαλλιών.

4. Το πιο σημαντικό βήμα! Βυθίζουμε το τηλέφωνο, την μπαταρία και τις κάρτες σε ένα δοχείο με ρύζι. Το ρύζι έχει την ικανότητα να απορροφά την υγρασία, οπότε βασίζουμε όλες μας τις ελπίδες σε αυτό. Κάποιοι λένε ότι το καλύτερο είναι να κλείσουμε σε δοχείο tupper το τηλέφωνο, κάποιοι άλλοι σε σακούλι που κλείνει αεροστεγώς. Προσωπικά, το βύθισα στο ρύζι, χωρίς να φαίνεται τίποτε από αυτό, και τη μέρα το έβαζα στον ήλιο. Για 72 ώρες!!! Ναι, αυτό είναι το βήμα που απαιτεί την πιο πολλή υπομονή, αφού στο διάστημα αυτό δεν διανοούμαστε καν να δοκιμάσουμε αν το τηλέφωνο δουλεύει!

5. Περιμένουμε, προσευχόμενοι! Αν όλα πήγαν καλά, μετά από τρία μερόνυχτα, ανοίγοντας το τηλέφωνο, θα το δούμε να δουλεύει όπως παλιά! Λες και δεν έγινε τίποτα! Έτσι απλά! Αν όχι, θα πρέπει να ψάξουμε για νέο τηλέφωνο...

Σας έτυχε ποτέ ένα τέτοιο ατύχημα; Τι κάνατε; 


ΤΙΠ

1. Τα πιο πάνω βήματα τα δοκίμασα και με το τηλέφωνο ενός εργάτη που έκανε κάτι δουλειές στο σπίτι μου. Το τηλέφωνό του έπεσε μέσα στον βόθρο αποχέτευσης... Το τηλέφωνο δούλεψε μετά από τρεις μέρες, αλλά δεν ξέρω τη συνέχεια.

2. Αν διερωτάστε πώς έβρεξα το δικό μου τηλέφωνο... Απλά ήθελα να καθαρίσω το ρολόι μου. Πήγα, λοιπόν, στη βρύση, και νομίζοντας ότι πλένω το ρολόι μου, με νερό και σαπούνι παρακαλώ, έπλυνα το τηλέφωνό μου... Ναι, ήταν τρομακτικό όταν αντιλήφθηκα τι έκανα! Τι σου κάνει η αφηρημάδα!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου